Gediplomeerd ervaringsdeskundige!

Yes, sinds gisteren ben ik dus officieel gediplomeerd ervaringsdeskundige. Ik heb hiervoor de opleiding Ervaringsdeskundige bij Laudius gevolgd. Ik schreef hier al een uitgebreid verhaal over dat recent is gepubliceerd op de website van Atypist (klik hier voor de link).

En nu kan ik dus aan de slag. Eerst nog even mijn netwerk opbouwen en tijd vrijmaken in mijn werkagenda (ik ga per 1 januari een dag minder vertalen om me goed te kunnen concentreren op het opbouwen van mijn nieuwe bedrijf, De AutismeVertaler).

En ik ga dit blog wat nieuw leven inblazen. Het is mijn streven om elke maand een nieuw verhaal te posten, dus dat ga ik in mijn agenda plaatsen. Op die ene dag in de week die ik voor ‘all things autistic’ heb gereserveerd!

Wil je meer weten over mijn nieuwe zakelijke avontuur, neem dan even een kijkje op mijn nieuwe website, De AutismeVertaler. Heb je vragen over mijn nieuwe plannen of ben je geïnteresseerd in samenwerking, neem dan via de contactpagina van de website contact met me op.

Tot snel!
Liefs, Anouschka

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

1 Response to Gediplomeerd ervaringsdeskundige!

  1. minavanb says:

    Gefeliciteerd, lieve Nousk!!
    Beste mensen, aarzel niet om Anouschka’s expertise in te roepen, ze is een kei!

Leave a comment